piątek, 26 października 2018

KOLOROWE PACIORKI

Na dworze ciemno i ponuro ale szczęściem nie moknąco więc postanowiłem wspomnieć nieco kolorów z tego sezonu ogrodniczego.
Faktem jest że zapuściłem w tym roku działkę straszebnie ale jak wiecie miałem trochę zamieszania z przygotowaniem do wydania swojego debiutu książkowego czyli " POEZJI WYSZEPTANYCH "
Ale wracając do tematu ogrodniczych inspiracji - podsyłam kilka zdjęć zbiorów kukurydzy odmiany GLASS GEM  o ile poprawnie napisałem nazwę bo w angielskim jestem noga totalna.
Nie jest to GMO i praktycznie każda kolba jest inną paletą barw mam nadzieję że równie miłą oku waszemu.
Mam nadzieję że ta tęcza koralikowa wywoła u Was choćby odrobinę uśmiechu i tym samym pomoże przetrwać piątkowe oczekiwanie na początek weekendu.
Pozdrawiam serdecznie zaglądających i czytających miłego dnia życząc 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz