czwartek, 16 lipca 2015

Analiza


Witam czwartkowym upalnym wieczorem.
Po nieboskłonie skradają się burzowe chmury, to się zbierając w dużą grupę to znów się rozpierzchając niczym stado wróbli na wszystkie strony, przed promieniami słońca, które jeszcze wysoko rozsyła swe promienie.
No, ale komu by się chciało w takim skwarze siedzieć przed komputerem a na dokładkę czytać moje wypociny. Więc, jedynie słów kilka jeszcze żeby nie przynudzać zbytnio.
"Dioni" czasami lubi pozować do zdjęć i jedynie okulary mu jakoś nie pasują, poza tym nie ma większego znaczenia czy to czapka czy moja stara koszulka, którą dostał do legowiska.
Lubi zwracać na siebie uwagę, choć szczekaniem raczej rzadko.



Pomyśleć, że jeszcze kilka miesięcy temu był takim małym urwipołciem.


Miało być krótko a tu znów zanudzam.
Więcej o kudłaczu innym razem, teraz jeszcze jakiś bazgroło sprzed lat.



Analiza  1992-01-17
 
  Amatorskie fotografowanie i pisanie wierszy
  Chwile odpoczynku w słuchaniu świerszczy
  Nie jest mi obcy świat zwierząt i roślin
  Często na mej twarzy uśmiech gości
 
  Czasami przenika twarz wyraz zamyślenia
  W tęsknotach-marzeniach zagłębienia
  Mam serce dla zwierzaków i ludzi
  Poznawanie świata nigdy mnie nie nudzi
 
  Powoli zgłębiam życia tajemnice
  Dzielącą mnie od innych różnicę
  Analizuję-porównuję i piszę
  Wspomnieniami wypełniam pustki kliszę

Jan Józef Łoziński


Pozdrawiam za zaglądanie i plusowanie serdecznie dziękując.
Miłego wieczoru życzący.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz