czwartek, 29 listopada 2018

CZYM DLA MNIE TWOJE SPOJRZENIA 1993 01 27/29





CZYM DLA MNIE TWOJE SPOJRZENIA  1993 01 27/29

Czym dla mnie są twe spojrzenia       
Jak piękną melodią twoje westchnienia
Największym czarem twój pocałunek
Twa miłość lekarstwem na wszelki frasunek

Twe ciało najwspanialsza nagroda
A łono niebiańska rajska zagroda
Dotyk twych dłoni niczym muśnięcie wietrzyka
Przy twoich piersiach wszelki problem znika

Pragnę dziewczyno twej miłości
Upojne chwile spędzam w czułości
Kocham twe oczy zielone
Twe usta moich stęsknione

Nie interesują mnie inne kobiety
Nie działają żadne uboczne podniety
Interesuje mnie tylko twa dusza i ciało
I pragnę by nam się udało

A że się uda głęboko wierzę         
Tak jak cię kocham naprawdę szczerze
Zmieni się gruntownie moje życie
Będę cię pieścił i całował w zachwycie

Skończą się samotne dni i noce
Twoją miłością swe myśli ozłocę
Będziemy wspólnie przez życie kroczyć
To się całować to na siebie boczyć

Jan Józef Łoziński

POEZJE WYSZEPTANE III

BŁĄDZĄC W UNIESIENIACH

Tomik w przygotowaniu do druku

Dziękuję za odwiedziny w mych niskich progach pozdrawiając serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz