wtorek, 31 grudnia 2013

I PRZYSZEDŁ DO NAS STARY ROK

I przyszedł do nas Stary Rok by się pożegnać i zrobić miejsce nowemu berbeciowi który jeszcze na nocniku siedzi i czeka cierpliwie na swoje wielkiewejście - ba - nawet by można rzec że koronację lub wywyższenie.
Jaki był ten odchodzący już wiemy ale co przyniesie ten następujący to jeszcze wielka niewiadoma i oby miłą się okazała.
Wszystkim znajomkom tym znanym od lat jak i tym dopiero poznanym oraz tym którzy kiedyś może zechcą mnie lepiej poznać życzę serdeczności i spełnienia najskrytszych marzeń w zdrowiu przednim i apetycie na życie niezaspokojonym - głowa do góry i śmiało kroczmy w ten niewiadomy czas 2014 roku.
Wszystkiego najlepszego życzę pozdrawiając


CO MNIE CZYNI CZŁOWIEKIEM 1993 – 12 – 09


Prawdy w życiu szukając ,
Jednego nie wiedziałem ,
Dopiero Ciebie poznając ,
Sens życia zrozumiałem .

Wyszeptując miłosne uniesienia ,
Pełne radości istnienia ,
Do sedna sprawy dążenie ,
Dające mi do myślenia .

Nie pięści jak kamienie ,
Tors prężny Gladiatora ,
Nie do majątku dążenia ,
Ani pochlebców sfora .

Nie uroda plejboja ,
Czy najmodniejsze garnitury ,
Nie - robienie z kogoś gnoja ,
Zrozumieć może to mało który .

Twa miłość żarliwa ,
Mój żywot słodzi ,
Życzenia prawdy zaraźliwe ,
Kołysze nas w rozkoszy łodzi .

Nie bogactwa – luksusy ,
Bo bez nich się obywam ,
Ni kobiet innych pokusy ,
I z nimi też wygrywam .

Mój tors mizerny ,
I umięśnienie znikome ,
Ważniejszy uczuć ocean bezmierny ,
I te pocałunki wytęsknione .

Kochana ma dziewczyno ,
W miłości prawej i szczerej ,
Wszak już to kiedyś wymyślono ,
Może i wyrażono śmielej .

Nie potęga i siła ,
Czynią człowieka ,
Choćby najtwardszej postaci była ,
Ani czas co pomiędzy palce przecieka .

Dzięki miłości zrozumiałem ,
Nie rządy ludźmi czy wiekiem ,
Kochając odpowiedź uzyskałem ,
Miłość i serce czynią mnie człowiekiem .

Jan Józef Łoziński


Tak kwitły na moim oknie Gloksynie zeszłego roku - zobaczymy co pokażą w tym sezonie
Tak kwitły na moim oknie Gloksynie zeszłego roku - zobaczymy co pokażą w tym sezonie
Sezon był ładnych kilka lat temu a teraz ogródek wygląda zupełnie inaczej - ale o tym już innym razem.
Jeszcze raz najlepszego i szampańskiej zabawy życzę

Ozimek 2013-12-31 Sylwester











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz