niedziela, 2 lutego 2014

DALIE W BUKIETACH 2011

DALIE W BUKIETACH 2011

Trochę kolorów we wspomnieniowych zdjęciach bukietów dobrze zrobi na początku lutego.
Niby jeden bukiet ale w kilku różnych ujęciach stwarza pozory całej gamy układów florystycznych.
Na dokładkę jeszcze ta Biedronka próbująca też zaakcentować swoją obecność w kadrze.
Taka można by rzec - modelka z polecenia Matki Natury.
Mała rzecz na zdjęciu a cieszy.










Tańczyłem wokół tego bukietu szukając różnych ujęć i doszedłem do wniosku od zapewne tysiącleci wiadomego.
" Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia " co doskonale widać patrząc na ta grupę fotek.
Moja zona nie lubi Dalii a ja je uwielbiam jak tez większość roślin - choć są i takie których nie lubię lub za którymi nie przepadam.
Ale tych jest zdecydowana mniejszość.
Co roku moja kolekcja tych roślin się wydatnie powiększa i ostatnimi czasy musiałem trochę sadzonek oddać.
Wszystko dlatego ze brak mi miejsca do sadzenia.
Może kiedyś coś w tym kierunku jeszcze się zmieni na lepsze - ale jak na razie jest marnie.
Może jeszcze upchnę jakoś jedna czy dwie sztuki - takie jak choćby 

http://www.sadowniczy.pl/product-pol-116278-DALIA-Dekoracyjna-1-Honka-Surprise-pachnaca.html

Takiego niby Orlika jeszcze nie miałem.
Być może lepiej wygląda na obrazku niż w naturze ale warto spróbować - może akurat będzie równie ładna.
Bo ta zapewne jest olbrzymia

http://www.sadowniczy.pl/product-pol-116230-DALIA-Dekoracyjna-01-10-1.html?affiliate=wilczyjar2@gmail.com

Skoro nie mam własnych zdjęć to nie zamieszczam ich - ale gdybym kupił te rośliny to obiecuję uzupełnić braki.
Pozdrawiam miłośników kwiatów którzy tutaj zajrzą i wszystkich odwiedzających.
Miłego czytania życzący.

http://www.sadowniczy.pl/pol_m_CEBULKI_Dalie-2332.html?affiliate=wilczyjar2@gmail.com

Ozimek 2014-02-02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz