piątek, 10 stycznia 2014

ZABŁYSŁA I ZGASŁA I Am Mine





A song by Richard and Sarah Elizabeth Lacy.  I Am Mine
Fajny kawałek szkoda jedynie że tak mało popularny - przez pół roku zaledwie 5 619 odwiedzin.
Mam nadzieję że Wam tez przypadnie do gustu.


ZABŁYSŁA I ZGASŁA 1992-04-06


Zabłysła i zgasła iskierka natchnienia
Zadrgały i ucichły strofy uwielbienia
Może znowu zabłysną me mętne oczy
I na Twój widok serce żywiej skoczy

Już tak dawno nie słyszałem Twego głosu
Nie muskałem Twych jedwabistych włosów
Nie czułem Twych warg żaru
Nie zapomniałem Twych piersi czaru

Byłaś i Jesteś mym natchnieniem
Moich sennych marzeń ukojeniem
Pragnąłem i pragnę Cię nieustannie
Twych gorących pocałunków pożądam zachłannie

Wspomnienie Twych ust to sprawiło
Niechybnie to ono do tego się przyczyniło
Znowu pióro w tan po kartce skoczyło
Me wspomnienia ku Tobie przybliżyło

Znowu stworzone dla Ciebie zdania
Kolejne dowody mego umiłowania
Następne dowody mego pożądania
Próby Twego uznania zdobywania

Wprowadzasz w me życie chwile zamyślenia
Szarej codzienności próby odrzucenia
Pragnę Twych ust wieczornym cieniem
Szukam nadaremnie rannym przebudzeniem

Jan Józef Łoziński

Pozdrawiam odwiedzających i czytajacych - miłego weekendu życzę

Ozimek 2014-01-10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz